Telefonische bereikbaarheid

Op werkdagen kunt u tussen 8.00-10.00 uur bellen voor het maken van een afspraak, telefonisch overleg of het aanvragen van een huisbezoek . Voor het opvragen van uitslagen en andere medische vragen kunt u de assistente bellen tussen 9.30-10.30 uur. Wist u dat tegenwoordig ook veel online geregeld kan worden?

Afspraak maken

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw komst. Ze is daarvoor opgeleid en doet dat om een juiste een inschatting te maken van de ernst van uw klachten zodat ze op het juiste moment een afspraak kan in plannen. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Consulttijd

Voor een afspraak wordt 15 minuten gepland. Heeft u meerdere klachten? Geef het aan bij het maken van de afspraak, we kunnen rekening houden met onze agenda door een dubbele afspraak te plannen.

Eén  consult is bedoeld voor de behandeling van  één  klacht.

Wanneer het niet mogelijk is om zelf naar de praktijk te komen, dan kan de huisarts u ook thuis bezoeken. Geen vervoer, om naar de praktijk te kunnen komen, is geen reden voor een huisbezoek .